freezing- hot- medium

Ojojoj, vad kul jag haft det idag! Snon har fallit hela dagen, och de ar typ snokaos har. Manniskorna ar helt till sig for att de kommit mycket sno. Vissa vagar ar till och med avstangda pga av vadret. Vi kanske inte kan ta oss till Portland pga av detta, we will see if we make it there. Jullovet ar har, har sett framemot det. Samtidigt som jag alskar lov, kanns det lite trakigt, for har ar skolan faktist rolig. Vi fick jullov redan i onsdag, detta pga av snon. Har kallar de dessa dagar for Snowdays, (Snowdays = for mycket sno for att ta sig till skolan). 

Hade en harlig sovmorgon idag, sov till klockan 10.00.  Sedan var det lite dator och mailande till mi familia och mis amigos. At en fantastiska frukost som bestod av grot med notter och russin =D Efter frullen akte jag, Chris och Kathy in till Heppner for at ga massa arender. Posta post, dela ut kott till folk (julklappar till byborna typ) och fixa nya dack pa deras picup. Vi kopte ocksa typ "dack", eller kanske ska kalla det for gummiringar, ni vet sanna som man kan sitta pa efter en fyrhjuling. Iaf var det himla mysigt i Heppner. Stora snoflingor foll fran the sky och tomten vandrade runt pa gatorna. Efter vara arender gick vi till "The Murrys" och kopte varm choklad. Murrys ar en affar eller typ fik/affar i Heppner. Dar kan man kopa massa olika drinkar, men det ar ocksa en affar dar man kan kopa fina saker. Val hemma in the house, mottes jag av mammas paketet som hon skickat for miljoner dagar sedan :P. Kanndes himla skont att det antligen var framme, blev lite orolig ett tag. Jag ringde mamma och berattade att det kommit fram, hon blev lattad =). Snackade med henne i typ 40 min, och med kg med =D Hej hej Svergie! Nar telefonsamtalet var slut hade Kathy undertiden gjort popcornbollar, dom ar sa himlaaaa goda! Nar klockan slog 18.30 var det dags for intertubing. Det ar nar fyrhjulingen drar oss efter sig. OMGASSH vad roligt det var! Jag och andre hade krig pa gummiringarna, dock vann han, han korde bokstavligen over mig! Kvallen fortasatte med en god middag, Kathy hade lagat kalops. Kom och tanka pa mormor och famor nar jag at det, smakade som deras kalops gor =D. Efter maten hade vi turneringar i Gitarr hero och en ord lek. Andres kompis, Nacho och en basket chick var ocksa med och spelade.

Som sagt far vi se om vi tar oss till Portland i morgon, jag haller tummarna! Jag har det himla gott har, jag trivs som firren in the water! Heeej sa lange!  Oj min huvudrubrik maste forklaras: Idag var jag forst super kall, sen valdigt varm och nu ar jag lagom, inte for varm och inte for kall haha, =D stor kram!   (Lagger in en bild pa mig och Chris med, dagen da vi dodade en fagel mohaha)

 Nat, looking hot haha ;)  

Jag och zack =)  Jag, Chris och en dod fagel. Jag ville bah se cool ut och vara med pa bild hah!

Kommentarer
Postat av: AmandaOkfors

åhhh , va myyyysigt det verkar :D låter som det är värsta mysiga julstämningen :D GOD JUUUUL MATTIS :D:D:D <333

2008-12-23 @ 11:17:11
URL: http://amandaokfors.blogg.se/
Postat av: aaniisen

hahahahah snygg nat var i sin overall :D du verkar ha det gött!! hoppas ja kan ringa idag nautis! nu ska ja til stan och köpa första och sista julklapparna:D mejla om du är hemma :) pössssssssssssss

2008-12-23 @ 12:38:04
Postat av: korv

god jul världens bästa du! <3 bara kärlek

2008-12-24 @ 02:59:38
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0