Juletider vankas

Nu var det dagar sedan jag skrev om vad som hander har i Heppner. Det ar redan juletider och nu 10 dagar kvar till julafton. Jag bade langtar, men samtidigt kanns det tungt i hjartat att vara ifran sin riktiga familj under julen. Men om jag har klarat mig utan dem i 4 manader, sa ska julen nog ocksa ga bra utan dem. Har ju tur som fatt en toppenfamilj har!

Helgen har gatt fort och varit handelserik. Fredagen och lordagen hade vi basketmatch i Umatilla. Vi vann 2 och forlorade 1, slutatde trea i turneringen. Lordagskvallen var riktigt rolig, har nog inte skrattat sa mycket pa lange. VI spelade en massa spel som jag totalt agde dem i ;)! Igar sondag hade vi bakdag har hemma. Vi skulle baka lussekatter, men vet inte riktigt vad som hande med degen, den blev aldirg gul!! haha. Som tur var sa smakade de anda som lussekatter, och blev succse. Heejja Sverige!
 
Idag mandag ar vi lediga fran skola pga av snostorm. Kanns lite knas med tanke pa att det inte ar sa mycket sno det handlar om, men jag ska inte klaga :P. Trodde arligt inte att det skulle komma nan sno hit, men gud tankte pa mig och gav Heppner sno (det ar min teori) =). Istallet for skolan ska vi idag aka och kopa gran och en slade! Sladen ska vi anvanda till att leka i snon. Sladen (uppblasbar sadan) satts bakom en fyrhjuling som sedan drar den efter sig. Ska bli himla kul! Inte varje dag man far leka i snon juuu!

Efter idag ar det 3 dagar kvar i skolan, ska bli skont med lov. Betygen fick vi igar, alla MVG, mamma och pappa be proud ;)! Julen firar vi i Whasington-Vancouver hos Katys syster. De sager att det kommer komma mycket folk, vilket alltid ar lika roligt! Jag ser framemot att fira en Amerikans julafton men familjen Rauch. 

Hoppas att jag hinner skriva lite innan julen =D hej sa lange! 
 

Nat med vara bakverk =D  Santa! Nat stod for kroppen och jag for mossan ;D

Kommentarer
Postat av: korv

FICK DU ALLA MVG?????? :o sopaaaaaaaaaaa pluggisen<3

2008-12-16 @ 17:28:07
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: AmandaOkfors

håller med sandra , aaaalla mvg :O ojojoj , inte dåligt mattis !! & ha det så braaaa i nu :D

2008-12-16 @ 20:14:01
URL: http://amandaokfors.blogg.se/
Postat av: AmandaOkfors

håller med sandra , aaaalla mvg :O ojojoj , inte dåligt mattis !! & ha det så braaaa i jul nuuuu :D

2008-12-16 @ 20:14:23
URL: http://amandaokfors.blogg.se/
Postat av: mahulda

hahaha, skolan ar latt!! men lite smart ar jag val ahha, maybeee! (L)

2008-12-16 @ 23:00:58
Postat av: the return of the malin, såklart

MVGGGGGGGG? HAHAHAHHAHAHAHhar du fuskat mattizzehehe?!:o jag tror dig inte bah! och snow day och grejer:D det låter gott, sånt borde man införa i eesverige. varför kommenterar inte jag längre?! mina kommenatrer brukar ju äga....... dom är i och för sif 20 meter långa men jag vet att du älskart<3 det gör jag i alla fall. skönt att du läxade upp amrikanarna med en svennig jul. lussekatter å grejer vettöööööö, gott. jag tror jag ska smyga mig ut i köket och ta ett par själv faktiskt. och mina är RIKTIGT gula, inte mes-gula som dina blev. nä, nu vankas det banne mej lussebölla å lite julmöst...... FÖR DET HARU BANNE MEJ INTE. TJINGELING BADRING:D

2008-12-19 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0