Merry Christmas !

"Jingle bells, jingle bells, jingle all the way"  spelas just nu i hogtalarna har i Portland. Det ar julstammning utover det vanliga. De har en otroligt fin gran, en san som jag bara trode fanns pa tv. Huset ar dekorerat fran topp till ta. Pa plats finns det vanner och slakt i mangder. Dock ar det en sak som fattas, min riktiga familj. Det kanns lite extra tungt att skirva om julen idag. Det ar min forsta jul utan min familj dar hemma, men jag vet att det kommer ga bra anda, men klart att jag saknar dem. Mamma ska ringa senare idag, det ska bli kul =). Har har jag just atit klart min frukost. Den bestod av toast, korv och agg. Himla gott, men inte sa nyttigt, men man kan ju inte halla pa och banta nar det ar jul ju!! Dagen kommer spenderas med allt folk, senare ikvall ska vi till kyrkan och sjunga. Det blir inga julklappar idag, eftersom de i U.S oppnar dem imorgon pa morgonen(den 25:e).

Jag vill passa pa och saga GOD JUL till allihopa! Jag hoppas att ni far en fin jul tillsamans med er familj. Manga julkramar fran mig =)

  


Kommentarer
Postat av: malin

banta sheeetttt, det är för veklingar. Jag har käkat ett 40 tal köttbullar och en massa julskinka, och för att inte tala om all jäkla knäck och lussebölla jag har klämt i mej.det känns riktigt bra faktiskt. jag är ganska stolt över vad jag lyckats klämt i mej. lav the julmat bah. nämen serri, goder jul mattisEHE:D .....jag har redan öppnat mina klappar(h) HOHO BAH:D

2008-12-24 @ 20:38:38
Postat av: Vickan

Tack för kortet :) blev jätteglad! Hoppas du har det bra :) Pussisar<3

2008-12-30 @ 16:26:41
URL: http://underthegun.blogg.se/
Postat av: Per

Gott nytt år och många kramar.

Per H

2008-12-31 @ 14:41:10
Postat av: stefan

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 01:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0