När jag kysser havet!

Ja vickan här som tänkte skriva en rad eller tre till Matilda. Tänkte att jag måste fylla hennes blogg med lite å,ä och ö.
Kan berätta att jag saknar Matilda obeskrivligt mycket. Är fortfarande flera gånger på väg att ringa henne för att fråga om hon vill ta en prommis eller hitta på något. Hjärnan har nog inte riktigt fattat att hon åkt än. Trots att det var 4 år sedan.
Så fort jag hör Lars winnerbäck så tänker jag på i somras. Best time of my life I think!?

Vet inte vad mer jag ska skriva. Hoppas du har det bra in the states. Saknar dig! <3

/ VICKAN :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Saknar dig med! Och tack for hjalp med bloggen <3! Hahah och btw, det var 4 MANADER sedan jag akte, inte ar(A) men kanske kanns som ar, vad vet jag... Kommer snart hem gumman (L) klockarberget hej :D haha!

2008-12-20 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0