Madagaskar dos, att rekomendera ;)

Madagaskar people, madagaskar (2), vad mer behover man saga ;D. Ruskigt bra haha, var nog lange sedan jag skrattade sa mycket till en film. Skona figurer med harlig humor! Nar vi klev in i biosalen fick jag fakta pa att det ar sant att the american people ater sjukt mycket i biosalen. Feta popkorn hinkarna, jattestor lask och allt annat du kan tanka dig. Visst har vi det hemma med, men har ar det extremt! De har till och med en kran med smor, som de haller pa popcornen (forsta rektionen, japp dom ar feta har!) Men gott var det haha, kan ju inte saga nej till popcornen, men smoret skippar jag nasta gang...  kasnke. 

Kom hem fran traningen 1,5 timma sedan. Idag delade tranarna upp skol-laget i Versity och Jv-lag. Jag hamnade i Versity, sa ett extra leende pa lapparna denna kvall =). Annars rullar dagarna pa. Till helgen ska vi aka och se annu en film pa bio, Twlight. Boken ar grymt bra, alla tjejer i skolan, verkligen alla, laser den just nu. Sa jag var tvungen att borja, och nu kan jag inte sluta lasaaa.. huuuualigen! Mot sangen och boken, godnatt =)
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0