Edward in my heart haha =)

Med en kopp varm choklad och en bit pumpkinpaj, har jag nu placerat mig vid datorn. Ute balser det kallt, men solen lyser starkt. Vi har just kommit hem fran Hermingston, ett stalle 30 minuter harifran. Jag var tvungen och kopa ett fotskydd, sa att jag inte stukar foten nar jag spelar basket. Vi var ocksa och at kinamat, saa gott! :) 

Det ar sondag igen och helgen har varit harlig. I fredags hade vi morgontraning, (inte sa harligt) klockan halv 7. Var trott och slut i kroppen efter en veckas hard traning. Pavag till traningen far vi motorstopp och kom darfor sen till traningen. Tror inte coachen blev sa arg for att vi var sena, verkade inte som det. Traningen flot pa bra och till veckan ska vi lara oss spelen vi ska anvanda oss av pa matcherna. Forsta matchen har vi om 1,5 vecka, langtar sa mycket, ska bli roligt att kora igang pa riktigt =) Lordagen var greeeat. Jag, Veronica, Natalie, Vanesa och Torri akte till Hermigston for att se pa Twilight och klippa oss. Vet inte vad jag ska saga om min klippning faktist. Ar lite ledsen over att mitt langa har ar borta haha, hon klippte sa mycket. Antingen forstod hon inte vad jag snackade om, eller sa var hon bara lite knasig. Men som tur vaxer det ut, (om nagra ar, suck). Efter klippningen drog vi till en resturang, Shares, for att matta magen. Hade super roligt med alla tjejer och maten var toppen. Jag at nanting som hette Quiez, typ en omeltt, fast pajaktig.. Med matta magar akte vi sedan vidare till bion. Vi var redo, redo att se Twilight, filmen som alla snackar om. Eftersom boken var riktigt bra, sa var vara forvantningar hoga. Med popcorn i handerna satte vi oss i biosalen. Salen var nastan packad med folk, men som tur hittade vi platser, sa vi alla kunde sitta med varandra. Har i USA har dom inte numrerade platser som vi har hemma, annu en skillnad. Efter 2 timmars biotittande lammnde vi biosalen med ett bultande hjarta och med ett leende pa lapparna. Vi var i chock hahha =D Filmen var hur bra som helst. Nastan sa jag maste se den pa bio igen. Go and look at it people =) Edward, som i boken skulle vara en riktig heting, var i borjan en liten besvikelse, men ju langre man kom in i filmen, och dessto mer man fick se av honom, blev han snyggare och snyggare hahahh =) Defenitivt ett stort plus for filmen och for Edward ;D 

  

Till veckan firar vi Thanksgiving, darfor kommer vi bara ga 2,5 dagar i skolan. Sa pa onsdag eftermiddag aker vi till Vancouver for att fira. Hela familjens slakt ska komma, sa det kommer bli mycket folk och mycket mat haha =D trevligt !

Skot om er, kramar :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0