Solbranda nackar

Solen har statt i topp och idag har vi natt heta grader. Termometern stod pa 27 grader C vid lunchtid! Med varmen i nacken, lag jag och Natalie i rabatten och rensade ogras. Va lange sedan jag gjorde nagot sadant, men vi hade riktigt kul tillammans! I rabattrensandets stund smog vi in till huset for att svalka oss med glass.. man maste ju unna sig lite, nar man jobbar hart ;).

Just nu ar familjen pa ett mote gallande natalis kossa. Den ska vagas och godkannas infor fair. Sjalv sitter jag har och forsoker gora mina US-History laxor. Lararen vill ha 5 datorskrivna sidor om borjan av Kalla Kriget. Smart som jag ar, borjar jag nu kl 19.00, sondag! Men men, jag ska nog fa ihop nagot. (Oroa dig inte mamma hah).




Kommentarer
Postat av: bongs

jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig alldeles alldeles för mkt just nu..

2009-04-21 @ 19:28:34
Postat av: Annelie S

Vilket ståtlig kavaljer du har i ditt fasta tag!

Ser att du har det bra och det har jag här hemma också. Var ute i Junibosand i helgen och städade in oss inför sommaren.

Erica kommer inte hem nu som hon skulle gjort,blir kvar till början av augusti tror jag visst det var.

Kramar till dig

2009-05-03 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0