Halelulyaaaaa :)

Pasken ar over och godiset ar slut. Jag skulle vilja saga att pasken ar en av de storre helgerna som firas i USA. Pasken ar namligen lika viktig som julaftoned. Alla gar i kyrkan och man skall umgas med familj och vanner. Vi firade pasken i Vancouver, hos deras slaktingar. Dar at vi massa god mat och hade kul tillsamans. Sjalvklart blev det ett besok till kyrkan med. I Vancouver ar det kul att ga till det heliga huset. Det paminner mig namligen om filmen "Sister Act", ni vet med all gospel och harligheter. Alla sjunger och klappar handerna, helt underbart haha :). Under helgen blev det ocksa agg jakt. Jag och Natalie, med alla sma barn, krigade om aggen i tradgarden. Det gallde att hitta flest agg for att vinna. Jag tog dock inte hem priset, men kul var det!

I Vancouver var vi ocksa pa jakt efter en klanning. Om en vecka ar det namligen Prom pa schemat. Det ar den storsta dansen och sista for skolaret. Man skulle kunna jamfora den som den sista studentfesten hemma. Alla klar sig i fina och dyra klader, for att se sitt basta ut. Som tur kunde jag lana en klanning av Natalies kusin. Den ar lila-aktig, lang, har korsett osv.. Den passade superbra, och dessutom var den gratis haha ;) OCH FORESTEN, efter hemresan fran Vancouver, fick jag reda pa att jag ar en av kandidaterna till prom court. Med det menas att jag har chansan att bli Prom Queen, men for tillfalligt ar jag prinsessa. Vi har fatt kronor som skall baras pa dansen. (Kronorna ar i PLAST, sa det ar inget att hurra for haha) Men herregud, trode aldrig att jag kunde komma pa Porm court, sa att vara prinsessa duger bra for mig :)

Idag har vi spelat tva softboll matcher har i Heppner. Dock forlorade vi bada, men vi spelde anda himla bra. Jag blir battre och battre, men det manga regler som annu inte ar superklara..  men im getting there.. Jag har kul, och det ar det som raknas :)



 

Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHA grattis stumpan eller vad man säger :D hahaha <3 du blir säkert prom queen :D

2009-04-18 @ 17:26:49
URL: http://underthegun.blogg.se/
Postat av: the malin

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ??? jag har inte kommenterat på ett tag?!!!!!! OCH? jag har gjort det i strejk:((( som i; "Kom-hem-nu-på-momangen-strejk". jag menar... DET ÄÄÄÄÄR JU SÅ LÅNGT KVAAAAAAAAr. och du har varit borta JÄTTELÄNGEEEEEEEEEEEEEEE.



nä, nu ska jag åka in på stan ock fika med det som finns kvar av klanen. vi ska grina och sörja över att vi nästan är utdöda:)))))))) nej, vi är inte så bittra. men vi saknar dig<3

2009-04-19 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0