Hej people !

Bloggandet gar trogt, valdigt trogt.. Har helt enkelt inte gloden eller tiden till att skriva. Men for att fa er pa ratt spar igen sa maste ja ga tillbaka 3 veckor fran nu :P.. For 3 veckor sedan var det "superbowl helg" i USA. Superbowl ar nar de tva basta amerikanska fotbollslagen inom den nationella ligan (NFL) moter varandra. Men matchen ar inte den anda hojdpunkten. Maaaaten ar nagot som star hogt pa listan under denna helg =). Vi akte till Kathys chef (i Washington) for att vara med om allt detta. Som jag namde i mitt tidigare inlagg hade killen en biosalong, BIOSALONG, i huset. Maste nog saga att jag ocksa skulle vilja ha det nar jag koper mitt eget hus. Maten ar nagot jag ocksa maste lyfta fram. Frun hade lagat mangder med god mat, som vi alla smaat pa under kvallen. Aven fast jag inte ar sa insatt i Amerikansk fotboll, maste jag saga att jag fick rysningar i kroppen nar Jennifer Hudson sjong den amerikanska nationalsangen, det var helt enkelt maktigt. Kathys cheft var rik, det ar det ingen fragan om, herregud vad lyxigt han bodde. Har nog aldrig sett natt liknande, kannders bha lyxigt att fa vara dar....!

Forra helgen var vi och sag pa en collage- basketmatch i Washington. Vi akte ocksa runt och kollade pa sjalva collgaeet. Herregud vad stort det var, Kathy berattade att det kostar ca 15.000 dollar ( ca 130.000) att studera dar. Sjalvklart skulle jag vilja plugga dar, men hemlangtan skulle nog bli alldelens for stor, sa ocksa mina skulder :P Basketmatchen som vi sag var toppen, collage kidsen ar riktigt duktiga!!

De tva senaste helgerna har det varit mkt basket och basket. Vi har vunnit och forlorat i omgangar. I forrgar hade vi slutspel inom varat distrikt. Heppner-Mustangs slutatde pa 5:e plats  i var liga. Vi var tvungen att vinna 2 matcher for att ta oss vidare till stat-turneringen. Med golden och viljan vann vi bada och ar nu klara for stat-matcher! Kanns sjukt gott !!! Trode nog aldirg att vi skulle klara det, men THE MUSTANGS klarar allt =)! Vi spenderade fredsgsnatten pa ett hotell nara sporthallen. Hade otroligt kul med alla basket tjejer! Gemenskapen paminner mig om baskettjejerna dar hemma. Vi har alla smeknamn, vi skamtar och skrattar tillsamans. De far mig verkligen att kanna mig som en av dem =)





Kommentarer
Postat av: bongsan

varssssssss är du kvinna?

2009-03-02 @ 13:05:01
Postat av: Kicken

bara för att jag är en slö människa och inte kommenterar betyder inte att jag inte försöker ha koll! Och det betyder inte heller att the håke är bortglömd och osaknad. Det hörs att du har roligt och trivs, vilket är huvudsaken så får väll jag sakna dig bäst jag vill.:P <3

2009-03-08 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0