Helg i Heppner!

Dagens frulle bestod av jordgubbar och mjolk, maste saga att det nastan smakade som hemma. Idag har vi pa morgonen hjalpt till med att stada bilarna pa garden. Solen lyste ute, sa det var faktist skont att fa komma ut och byta luft i lungorna. Idag har vi match mot Staifield igen, hoppas verkligen pa vinst denna gang. Det ar viktigt att vi vinner den har matchen, annars kan distrikt-turneringen vara i farozonen. Vi satter pa oss vara bortastall och gor oss redo for att kriga! 

Skolveckan har gatt fort, samtidigt har jag haft valdigt mycket att gora. Haft manga prov och inlammningsuppgifter, skont att det ar over. Jag har ocksa lagt till ett amne i mitt shcema, -US History. Lararen i den klassen ar helt underbar (har han i Government med) but he makes my day, everyday! Kul ocksa att fa lara sig lite mer om den Amerikanska historien. Igar hade vi ocksa en "rest day" pa skolan. Det ar nar alla elever som har bra betyg och bra narvaro, far se pa film och inte ha vanliga lektioner. Tror vi maste genomfora detta i Sverige, men da galler det ju att ha bra narvaro hemma ocksa hah! I morgon har vi match igen och pa sondag ska vi till Kathys chef for att titta pa superbowl. Har ar superbowl varsta grejen, sa det ska bli kul att fa uppleva. Inte for att jag ar sa intresserad av amerikansk fotboll, men anda lite haftigt =). Killen vi ska till har en biosalong i hans hus, sa bara det ska bli nice att se!

Nu ska ja kila och packa vaskan, hall tummarna! / Mahulda   


  
(Bilder fran forra helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0