Helg summering..

Helgen har varit fartfylld. I fredags akte vi till Union for att spela match. Till union ar det ca 2,5 h, lang tid, men som tur var hade vi kul pa bussen. Lat tjejerna lyssna pa lite svensk rapp, haha.. de as garvade. Antar att var rapp ar lite "tontig" jamfort med deras, men whatevaaa. I alla fall sa forlorade vi med ca 15 poang. Ja spelade inte alls bra, sa var fett depp efter matchen. Killarna utklassade unions killar med manga poang. Helt otroligt bra match, aven om poangskillnaden var stor. Hemresan tillbaka till Heppner, gick betydligt fortare. Jag och Nat akte med Chris hem, vi dunkade ABBA i bilen, oj va bra dom e ;) Jag ar svensk och stolt over vart ABBA! Igar lordag hade vi match igen. Denna gang gick det mycket battre for mig, allt flot bara pa. Sa inga sura miner efter matchen. Vi vann och ligger nu bra till i serien =). Efter matchen drog, jag och tre andra basketjejer till bion. Vi tittade pa "Bride Wars", himla bra film faktist. Hade superkul med tjejerna, kanns verkligen som om jag ar en av dom! Idag sondag blir det nog bara chill. Det anda som ar planerat ar harklippning. Jag ska klippa Veronicas har, hahha, herregud att hon vagar. Men lugna puckar, jag ar inte sa dalig, I think.. Nu ska ja snacka me mami, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0