Hej alla glada!

Sitter har med ett glas mjolk och ett rykande hemgjort brod som Kathy nyss bakat. Maste saga att hon borjar bli riktigt duktig pa dem. Kallas kaviar ar mitt palagg for kvallen, tyvarr blev kalles ingen succe har i familjen Rauch. De tycker att kaviarn ar alldelens for salt, Andre sa att det var som att "slicka en fisk". Men oj vad jag gillar kaviar, kan inte svika Kalles juuu! =)

Men men, jag ar inte har for att blogga om kaviar, tankte att jag skulle beratta om hur min jul var har i U.S. Vet att det redan gatt massa dagar sedan jul, har helt enkelt inte haft ork att skriva. Men har haft en otroligt lugn dag idag, sa nu ska det ryka det om tangentbordet. Som jag namnde i mitt tidigare inlagg, sa for vi ivag till Portland-Washington for att spendera julen. Hela familjen, dvs, jag, Nat, Andre, Veronica, Kathy och Chris, trangde in oss i var stora pickup. Trots att den ar stor, var det anda trangt. Vanligtvis tar var resa till Portland ca 3 timmar, denna dag tog de 5.5 h. Helt galet daliga vagar. Tror inte de uppfunnit riktiga vagplogare har. Julen var iaf riktigt mysig. Mycket folk och mysig stamning. Maste val saga att vi svenskar har ett battre julbord an det Amerikanska, men det dog mycket bra anda. Fick massa fina julklappar, tror att tomten maste tyckt att jag varit mycket snall i ar! Har varit en angel mamma och pappa ;)

Nyar spenderade vi hemma! Kanske later lite trakigt, men absolut inte. Herregud vad vi skrattade. Belv inget partaj dock, for vi hade match dagen efter, men det gjorde inget alls. Kul kan man ha utan dricka och dricka... Hur mitt 2008 var, far ni veta en annan dag, har inte tid att skriva om det nu! Vi ska alldelens straxt starta en film har hemma. Popcornen ar poppade och soffan ar fullsat. Filmen idag ar "I am Sam" (riktitg bra film)

Jag, Nat och Veronica har precis bakat fardigt en fodelsedagstarta till Kathy. Hon fyller 45 ar i morgon. Arligt talat vet jag inte om den blev sa god, men herregud vad snygg den ar. Njuuuut nar ni ser den! Med karlek / Matilda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0